1. Aktualności
  2. Świat

Mlekpol (SM) zwiększył sprzedaż w Chinach o 40% w 2018 r.

Źródło: zh, Xinhua
Autor: Janusz Górski

Jak podaje agencja Xinhua mleczarnia Mlekpol (SM) wciąż poszukuje możliwości zwiększenia sprzedaży na terenie Chin. Dzięki ustanowieniu nowego Jedwabnego Szlaku ilość kontenerów z towarami mleczarskimi ustanowiła nowy rekord.

– W 2013 r. wysłaliśmy pierwszy kontener z naszymi produktami do Chin – powiedziała agencji Xinhua Malgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). W 2017 r. wysłaliśmy 850 kontenerów, podczas gdy w 2018 r. 1 200 kontenerów.

Mlekpol (SM) oczekuje poprawy wyników również w 2019 r.

Zdaniem Małgorzaty Cebelińskiej rynek chiński jest coraz bardziej wymagający, a konkurencja intensywna. Zdaniem Dyrektor Handlu z mleczarni Mlekpol (SM) polskie produkty mleczarskie cieszą się dobrą reputacją. Mleko z Polski znajduje się w czołówce obok produktów z Niemiec i Australii.