Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-03-28 09:03:36

© hochland polska

Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.

Hochland to lider w kategorii markowych serów w Polsce, posiada ponad 10% udział w rynku. Jest numerem jeden w kategorii serów kremowych topionych, a także serów twarogowych puszystych, z kultową marką Almette w roli głównej. Ale to właśnie produkty markowe stoją przed wyzwaniem stworzenia emocjonalnego powiązania między konsumentem a marką. Stąd ciągle rośnie potrzeba działań marketingowych, szukania nowych rozwiązań uzasadniających znaczenie marki, ponieważ od nich zależy sukces produktów markowych.

Najważniejsze jest wprowadzanie innowacji, które zyskają duży udział w rynku. Nadal możliwe jest tworzenie takich innowacji, nawet w komodowanych kategoriach. Musimy mieć konkretną ofertę dla każdego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji. Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki, a relacje z sieciami zależą od tego, jaką wartość można wnieść w ich działalność z daną marką. Jeśli marka generuje sprzedaż, można spodziewać się nawiązania relacji partnerskich – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Znaczenie kanału tradycyjnego sprzedaży zależy od kategorii, ale dla nas odgrywa on znaczącą rolę, jednak warunki, takie jak długość półek, są zupełnie inne niż w przypadku kanału nowoczesnego. Istnieje również różnica w możliwościach zakupu. Zwracamy uwagę, aby materiały POS były dopasowane do formatu i rodzaju sklepu. Materiały mają przyciągać uwagę kupującego, informować o produkcie i ewentualnej ofercie promocyjnej, jednak nie zaśmiecać i nie dominować przestrzeni. Ważna jest komunikacja detalistów z producentami, zrozumienie potrzeb właścicieli sklepów.

Po 25 latach obecności w Polsce Hochland wciąż zaskakuje konsumentów produktami, które wykraczają poza tradycyjne rozumienie sera.

Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty, które można zabrać ze sobą i spożyć w drodze. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. To daje szansę wzrostu wolumenu sprzedaży, a handel jest otwarty na produkty wygodne. W wersji mini oferujemy już nasz kultowy serek Almette –  kontynuuje Wyrzykiewicz. – Z kolei kulinarne klasyki nigdy nie wychodzą z mody, a kuchnia jest miejscem, w którym ciągle można tworzyć coś nowego. Sery kremowe topione dla Hochland to zasadniczy core biznesu i nadal blisko 10% całego rynku serów. Klient tej kategorii zmienia się i ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika sprzed kilku lat. Cały czas prowadzimy działania, które mają na celu uczynienie serów jeszcze bardziej atrakcyjnymi. Sporo inspiracji przedstawiamy na stronie www.hochland.pl oraz www.almette.pl.

Przygotowaliśmy nowe propozycje także dla rynku HoReCa, więcej informacji na stronie www.hochlandprofessional.pl. Regularnie wprowadzamy nowości, ostatnio dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu: ser w grubych plastrach Hochland Burger & Toast – po stopieniu idealnie się ciągnie, nadając przekąskom takim, jak pizza, tosty, burgery – niezwykle oryginalny smak. Nasza oferta to interesujący świat dla konsumenta!  – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. Obecnie posiada w Polsce dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Produkty można odnaleźć we wszystkich najważniejszych kategoriach serów. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25