Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Zjednoczone Królestwo: Dyskonty wypadają coraz lepiej, handel internetowy osłabiony

Źródło: PLMA   Dodano: 2019-03-14 18:21:34

Brytyjczycy coraz chętniej korzystają z dyskontów. Badania Kantar Worldpanel wskazują, że zarówno Aldi jak i Lidl zwiększają udziały tu rynkowe. Aldi odnotował 9% wzrost i ma już 7,5% udział w rynku brytyjskim. Lidl odnotował wzrost o 7,3% i notuje 5,3% udział. Dla porównania warto zwrócić uwagę, że cały rynek poszedł w górę jedynie o 1,7%. Wyniki Kantar potwierdzają badania Shoppercentric. Liczba konsumentów deklarujących zakupy w dyskontach wzrosła z 57% do 66%. Badanie wskazuje także na osłabianie się handlu internetowego: z 30% konsumentów robiących zakupy przez internet pozostało 27%.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25