Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Agro-Top (PPH): Konsumenci i gastronomia coraz częściej wybierają tłuszcze wyższej jakości

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-07 16:23:20

© agro-top (pph)

– Rozwój trendów kulinarnych, popularyzacja gotowania w mediach, a przede wszystkim powrót do używania przez szefów kuchni tradycyjnych tłuszczów, spowodowały duży wzrost zainteresowania smalcem gęsim i kaczym, wieprzowym, a nawet tłuszczem wołowym – mówi Anna Obłoza, Key Account Manager w firmie Agro-Top (PPH). – Co za tym idzie, zwiększa to zainteresowanie naszymi produktami oraz podnosi świadomość kulinarną konsumentów.

Większa wiedza na temat produktów, ich pochodzenia, zastosowania i oczywiście walorów powoduje, że konsumenci chętniej sięgają po produkty, mające pozytywny wpływ na ich zdrowie, jak również produkty „modne”. Należy podkreślić, że tłuszcze zwierzęce są źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, ułatwiają wchłanianie witamin jak również są nośnikiem smaku. Do pieczenia, gotowania czy smażenia warto wybrać tłuszcze odporne na działanie wysokiej temperatury, np. Smalec gęsi, który słusznie zyskał międzynarodową sławę produktu Top w przygotowywaniu opiekanych ziemniaków.

– Jak zmienia się rynek tłuszczów kulinarnych? Myślę, że zmienia się przede wszystkim sposób myślenia o tłuszczach. Branża gastronomiczna coraz częściej decyduje się na zakup sprawdzonych produktów tłuszczowych o wysokiej i powtarzalnej jakości, nawet kosztem wyższej ceny. Ma to na celu zapewnienie bezkonkurencyjności oraz przywiązania do siebie konsumenta. Uważam także, że przeciętny konsument również szuka na półce sklepowej produktów wyższej jakości, rekomendowanych, często droższych. Dla producentów w praktyce oznacza to rozszerzenie oferty produktowej, zarówno dla branży gastronomicznej jak i klientów indywidualnych – podkreśla Anna Obłoza.

– Produktem flagowym firmy Agro-Top (PPH) jest Smalec gęsi. Produkt ten jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, nie zawiera konserwantów. Ze względu na odporność na wysokie temperatury świetnie sprawdza się w gastronomii, a półpłynna forma ułatwia dozowanie oraz oszczędza czas rozgrzewania tłuszczu. Agro-Top (PPH) jako producent wychodzi z ofertą smalcu gęsiego w każdej formie konfekcjonowania, umożliwiając dostęp do produktu zarówno klientom hurtowym jak i detalicznym – dodaje nasza rozmówczyni.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25