Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Niemcy niekoniecznie lubią kupować żywność online

Źródło: PLMA   Dodano: 2019-02-07 16:02:50

Niemieccy klienci nie śpieszą się kupować artykułów spożywczych w internecie. Badanie GfK stwierdza, że tylko 3% respondentów regularnie kupuje żywność w sieci. Dwie trzecie respondentów (63%) nie bierze nawet pod uwagę cyfrowej alternatywy dla supermarketu. Zamiast tego doceniają bliskość lokalnego sklepu (64%), lubią widzieć i dotykać produkty (57%), unikać drogich kosztów dostawy (24%) i polegać na lepszej jakości i świeżości produktów (20%).

Tymczasem konsumenci zdrowej żywności preferują internet. Spośród nich ponad połowa respondentów (53%) już zamówiła żywność w ten sposób.

Kupujący online doceniają wygodę (49%) i elastyczność zakupów (31%) oraz wysyłkę do wybranej lokalizacji (32%). Korzystają również z lepszej lub bardziej ekskluzywnej dostępności specjalności (26%) i ofert (24%), a także z różnych czasów dostawy (23%).

Dla Niemców najważniejszymi kryteriami wyboru miejsca zakupu są czystość (64%) i bliskość (50%). Ponadto respondenci lubią świeże produkty (42%), cenią sobie niskie ceny (40%) i przyjazną obsługę (37%).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25