1. Aktualności
  2. Świat

Indie: Coca-Cola ponownie wejdzie w segment napojów mleczarskich

Źródło: The Hindu Business Line
Autor: Janusz Górski

Coca-Cola od dawna widzi szansę ekspansji i zmiany wizerunku poprzez wejście w segment produktów mleczarskich. Nabiał posiada bowiem reputację produktów naturalnych i odżywczych. Wraz ze zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów żądających lepszej dbałości o zdrowie, zmieniało się także podejście menadżerów amerykańskiego koncernu. W 2016 roku Coca-Cola wprowadziła w Indiach mleko smakowe Vio, które zostało opracowane specjalnie z myślą o konsumentach z subkontynentu indyjskiego. Szansą był brak na rynku napojów z wartością dodaną. Ale...


... wprowadzenie produktów na rynek nie przyniosło jednak oczekiwanego odzewu i plany zarzucono. Rozwój rynku indyjskiego kazał jednak przemyśleć planowane koncepcje. Firma rozważa powrót do sektora mleczarskiego, Świadczy o tym przytaczana w mediach wypowiedź T Krishnakumara, Prezesa Coca-Cola Indie i South-West Asia, który w gazecie The Hindu Business Line przyznał, że firma ma wypuścić kilka nowych produktów mleczarskich w najbliższych tygodniach.