AktualnościWłochy: Granarolo podsumowuje wyniki promocji swoich produktów na Dalekim WschodzieŹródło: Forum Mleczarskie Dodano: 2018-08-10 10:23:17![]() Grupa Granlatte Granarolo uczestniczy w programie Milk & Dairy wspieranym przez agencję Chafea (European Consumer, Health and Food Executive Agency). Sfinansowana ze środków europejskich promocja włoskich produktów mleczarskich skupia się na podkreśleniu wysokiej jakości i bezpieczeństwa produktu. Krajami docelowymi kampanii były Chiny, Korea Południowa, Libia i Nowa Zelandia, tradycyjnie słabo spenetrowane i mniej zainteresowane włoskimi produktami niż kraje europejskie. Granarolo jest jedyną włoską firmą, która uzyskała certyfikat od chińskich władz państwowych na eksport mleka dla niemowląt. W pierwszym z trzech etapów programu obliczonego na trzy lata trwania, osiągnięto 62% założonych celów całego programu. W Chinach było to 71,9%, w Korei Południowej 119,4%, w Nowej Zelandii 17%, a z Libii – z czysto politycznych powodów i niestabilności – nie można przedstawić jeszcze wyników. Te pojawią się w ciągu najbliższych dwóch lat. archiwum aktualności » |
||
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6 tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25 |