1. Aktualności
  2. Świat

Hochland Polska: Mini Almette

Źródło: Hochland Polska / Quality PR
Autor: Janusz Górski

Jesteś gotowy na coś naprawdę ekstra? Almette przygotowało absolutną nowość. Od teraz, puszysty serek twarogowy znajdziesz także w innowacyjnym formacie Mini! Jedno opakowanie to 4 porcje, a każda wystarczy na 1-2 kanapki. 100% naturalnych składników i 100% przyjemności w wygodnym opakowaniu, idealnym do dzielenia się – z kim chcesz i kiedy chcesz.
Teraz Almette ma coś specjalnie dla Ciebie! Nowy Mini Almette to serek w praktycznym, łatwym do podzielenia opakowaniu, które możesz zabrać ze sobą. Idealny dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się super jakością. Mini Almette to świetna propozycja na przekąskę, drugie śniadanie czy lunch, w wygodnym 4-komorowym opakowaniu, a każda mini porcja puszystego serka twarogowego to gwarancja wygody i świeżości w każdej sytuacji.


Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe Almette – śmietankowy, z ziołami i jogurtowy.
Almette to 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Bez zagęstników, barwników i konserwantów! Puszyste serki dostarczają wyłącznie to co naturalne i pyszne – mleko od polskich krów niekarmionych paszą z dodatkiem GMO, bogactwo aromatycznych ziół i przypraw. Każde spotkanie z Almette to prawdziwa przyjemność dla podniebienia!
Mini Almette śmietankowy, Mini Almette jogurtowy, Mini Almette z ziołami: rekomendowana cena detaliczna za opakowanie jednostkowe: 120 g (4 x 30 g)/ 3,99 zł.
Mini Almette otrzyma szerokie wsparcie promocyjne 360°. W mediach ukaże się kampania spotowa, a w punktach sprzedaży – dedykowane materiały POSM. Produkt będzie również promowany w digitalu, w mediach społecznościowych, w prasie konsumenckiej i branżowej oraz w ramach kreatywnych działań z udziałem influencerów. Za produkcję filmu reklamowego odpowiada Agencja GPD Advertising, zakup mediów realizuje Value Media, a za działania public relations odpowiada Quality PR.