1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Opakowanie ma znaczenie

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Sposób zapakowania danego wyrobu ma decydujący wpływ na jego odbiorcę. Z tego właśnie powodu oferujemy szeroką gamę opakowań naszych produktów. W zależności od typu docelowego konsumenta, pakujemy nasze serki topione w folię aluminiową termozgrzewalną w formie krótkich kostek czyli tzw. telewizorki, podłużnych bloczków czy serowych trójkącików z porcjami serków „na raz”. – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.


– Taka różnorodność sprawia, że grupa naszych odbiorców stale poszerza się i każdy z nich, czy to singiel czy duża rodzina może znaleźć odpowiadający im gramaturowo produkt. Bo w dzisiejszych czasach nie tylko smak, ale i wielkość porcji ma ogromne znaczenie. Dlatego staramy się dostosować ofertę do bieżących potrzeb każdej grupy konsumentów. Przykładowo studenci mają zupełnie inne potrzeby niż rodziny z małymi dziećmi, dla których ważny jest zakup większej porcji, ale w korzystnej cenie. Dla takich klientów mamy małe porcje serków zapakowane w krążek serowy z dwoma warstwami trójkącików (16 x 280 g). Warto o tym pamiętać projektując opakowania – dodaje Aneta Będkowska.