1. Aktualności
  2. Polska

Piaski (OSM): Czysta etykieta to coś więcej niż napis: „Bez konserwantów i ulepszaczy”

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
©
© piaski (osm)

– Od dłuższego czasu możemy zaobserwować, że klienci przywiązują coraz większą wagę do składu produktów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Grochoła, Kierownik ds. Marketingu w Piaski (OSM). – W ostatnich latach jesteśmy świadkami globalnego trendu „czystej etykiety”. Mamy coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy w trosce o swoje zdrowie chcą mieć pewność, że sięgają po naturalne, wysokiej jakości produkty. W tym celu dokładnie czytają, analizują etykiety i eliminują ze swojej diety wszystkie niezdrowe dla organizmu dodatki.

– W odpowiedzi na rozwijający się trend „clean label” coraz więcej producentów modyfikuje składy swoich produktów. Trzeba jednak podkreślić, że czysta etykieta to nie tylko ładnie zaprojektowana, przejrzysta etykieta z krzyczącym napisem „Bez konserwantów i ulepszaczy”. Za tym stoi głębsze przesłanie, aby faktycznie produkować nieprzetworzone wyroby o wysokich walorach odżywczych – podkreśla Andrzej Grochoła.– Tak naprawdę dbałość producenta o zachowanie czystej etykiety rozpoczyna się już na etapie wyboru odpowiednich dostawców. Piaski (OSM) wykorzystuje tylko naturalny, najlepszy surowiec ze sprawdzonych gospodarstw regionu lubelskiego, które nie stosują GMO. W naszej działalności sięgamy po tradycyjne sposoby wytwarzania produktów bez konserwantów i ulepszaczy, jednocześnie zachowując najwyższą jakość naszych wyrobów – tłumaczy nasz rozmówca. – Obowiązkiem producenta jest dokładne informowanie klientów o składzie produktów. Mleczarnia Piaski (OSM) komunikuje to nie tylko na opakowaniach, ale też w komunikatach prasowych, materiałach POS i przekazach reklamowych. Uważamy, że konsument powinien mieć dostęp do jak największej ilości informacji na temat produktów, nie tylko dotyczących stosowanych składników, ale też sposobów produkcji i ich właściwości zdrowotnych.

Ostatnie wiadomości o firmie