1. Aktualności
  2. Polska

Chr. Hansen Poland: Dobre bakterie mogą być źródłem sukcesu rynkowego produktów mleczarskich

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes
Autor: Janusz Górski
© chr. hansen

– Probiotyki, czy bardziej zrozumiale dla kupujących – dobre bakterie – to szansa dla mlecznych produktów fermentowanych – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Monika Milej, Marketing Manager CEE w Chr. Hansen Poland. – Promując te produkty możemy jeszcze raz zwrócić uwagę na właściwości prozdrowotne nie tylko samych szczepów probiotycznych, ale także mlecznych produktów fermentowanych w ogóle.

– Konsumenci chcą się odżywiać zdrowo, szukają informacji na ten temat. Rosnąca świadomość na temat kluczowej roli mikrobioty w zdrowiu człowieka sprzyja zainteresowaniu dobrymi bakteriami. Na razie korzystają na tym producenci suplementów diety, jednak to właśnie produkty mleczne są idealnym i naturalnym środowiskiem dla dobrych bakterii. Należy o tym mówić – wskazuje nasza rozmówczyni.– Kluczową rolę odgrywa tutaj kampania edukacyjna i niestandardowa kampania marketingowa. Młodzi konsumenci na zachodzie Europy coraz chętniej sięgają po napoje mleczne. Coca-Cola odniosła ogromy sukces ze swoimi mlecznymi napojami Fairlife, które trafiły w gusta młodego pokolenia. Wyraźny trend redukcji zawartości cukru w napojach gazowanych otwiera nowe możliwości dla produktów mleczarskich również. Rośnie także kategoria napojów dla osób aktywnie uprawiających sport, gdzie mleko i bakterie probiotyczne mają wiele do zaoferowania – dodaje Monika Milej, Marketing Manager CEE w Chr. Hansen Poland.

Ostatnie wiadomości o firmie