1. Aktualności
  2. Polska

Łowicz (OSM): Mleka fermentowane najlepiej sprzedają się w okresie wiosennym i letnim

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© łowicz (osm)

– Łowicz (OSM) ma w swoim portfolio szeroką gamę napojów fermentowanych. Doskonale znane na rynku kefir i maślanka w butelkach, maślanki w kartonie (również w opcjach smakowych), kefiry w kubeczkach, zsiadłe mleko, mleko acidofilne – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM). – Napoje fermentowane to niedoceniane źródło dobroczynnych bakterii, które zasiedlając nasz układ pokarmowy dbają o odporność, metabolizm, prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Powinny być codziennym składnikiem diety. Zazwyczaj mają obniżoną zawartość tłuszczu, nie zawierają żadnych dodatków (czysta etykieta), a w procesie fermentacji laktoza rozkładana jest na cukry proste, są wiec odpowiednie także dla osób z nietolerancją laktozy.

– Mleko acidofilne zasługuje na szczególną uwagę. Jest delikatnie kwaskowe w smaku i ma płynną, zagęszczoną konsystencję. Zawiera żywe kultury bakterii Lactobacillus Acidophilus, które wytwarzają kwas L(+) mlekowy. Wartość żywieniowa tego napoju wynika ze zdolności bakterii mlekowych do zasiedlania przewodu pokarmowego człowieka oraz udokumentowanych właściwości prozdrowotnych, co pozycjonuje ten produkt wśród funkcjonalnych napojów nowej generacji – dodaje Joanna Kołodyńska. – Pakowany w wygodną butelkę o pojemności 400 g doskonale wpisuje się w trend „on the go”. Mleko zsiadłe natomiast, to tradycyjny produkt dla tych, którzy doceniają smaki z dzieciństwa. Konsystencja naszego zsiadłego mleka jest taka, że można „kroić” łyżką. Mleko zsiadłe jest też świetną bazą do pysznych racuchów – wskazuje nasza rozmówczyni.– Mleka fermentowane najlepiej sprzedają się w okresie wiosennym i letnim. To okres, kiedy na rynku jest duża dostępność świeżych, młodych warzyw, do których tradycyjnie wybieramy zsiadłe mleko. W upalne dni napoje fermentowane będą doskonałym orzeźwieniem – świetnie gaszą pragnienie – podsumowuje Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM).

Ostatnie wiadomości o firmie