Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Nowy Hochland Kanapkowy Mini dla ceniących praktyczne rozwiązania

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-30 10:35:32

© hochland polska

– Sery kremowe twarogowe rosną rok do roku wartościowo i wolumenowo wśród serów kremowych twarogowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. – Hochland pozostaje wyraźnym liderem tej kategorii, Almette notuje wzrost dwucyfrowy zarówno wartościowo i wolumenowo, także w przypadku Kanapkowego w ostatnich miesiącach widać wzrosty sprzedaży i udziałów. Naszą perłą w koronie jest Almette. Dzięki połączeniu twarogu z warzywami, przyprawami oraz ziołami, Almette kusi delikatną konsystencją i wyjątkowymi kompozycjami smakowymi.


– Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród 4 owocowych smaków. W maju wystartowała najnowsza kampania marki Almette pod hasłem Smaki sezonu Almette. Akcja koncentruje się na promocji trzech wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne walory – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend „ogrodniczy”, czyli modę na naturalne, najlepiej samodzielnie wysiane i wyhodowane warzywa. Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki – Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.

– Idealnie w aktualne trendy konsumenckie wpisuje się również Hochland Kanapkowy. W ofercie można wybierać spośród sześciu wariantów, wśród których znalazły się najbardziej ulubione smaki: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką, ze szczypiorkiem. Kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku oferowany jest także w wersji Mini. Podzielony na 4 porcje jest gotowy, aby wyskoczyć na spacer, do pracy czy na wycieczkę. Nowy Hochland Kanapkowy Mini dostępny jest w trzech wariantach: w wersji ze smakiem Śmietankowym oraz miksem smaków – Śmietankowy i Ze szczypiorkiem oraz Śmietankowy i Z ogórkiem i koperkiem. Ten kremowy serek twarogowy zachwyca intensywnymi składnikami, wyrazistym smakiem i wspaniałą konsystencją. To odpowiedź Hochland Polska na potrzeby współczesnych konsumentów – aktywnych, wymagających i ceniących praktyczne rozwiązania. Produkt skierowany jest do rodzin, w których często każdy z domowników ma ochotę na inny smak serka na kanapce. To również doskonałe rozwiązanie dla singli, którzy nie potrzebują otwierać większego opakowania na raz, a także osób często spożywających posiłki poza domem, pracujących, żyjących szybko i dynamicznie – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25