1. Aktualności
  2. Polska

Hochland przygotowany na sezon grillowo-sałatkowy!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno-letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. To także strategicznie ważny okres dla serów sałatkowych. Ich sprzedaż w tym czasie generuje ponad 50% rocznego obrotu. Hochland przedstawia całą gamę nowych produktów na sezon grillowo - sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.


Hochland przygotował produkty na grilla w alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach oraz Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu. Kolejnym elementem przygotowanej oferty jest doskonały Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy różne odsłony uwielbianego przez wszystkich sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek, tak często towarzyszących potrawom grillowanym.
Start sprzedaży nowych produktów Hochland na sezon grillowo – sałatkowy wsparty będzie szeroką kampanią promocyjną oraz materiałami POS.
Obecnie tylko 2% nowych wdrożeń sera w Europie to produkty na grilla. Badania dowodzą, że 24% konsumentów grilluje 2 – 3 razy w miesiącu, aż 23% robi to raz na miesiąc. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa – aż 39% grillujących. Hochland będąc liderem na rynku sera, chce być aktywnym graczem w tej kategorii. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Więcej informacji o poszczególnych produktach już wkrótce.