1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Liczy się dopasowanie do oczekiwań odbiorców

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery typu holenderskiego cieszą się tradycyjnie największym zainteresowaniem konsumentów, a najbardziej popularnym w tej kategorii jest gouda i edamski – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Hochland Polska ma w ofercie pięć różnych wariantów plastrów żółtych: Edamski, Gouda, Gouda Wędzona, Tylżycki, Maasdamer.


– To udoskonalone produkty, a także rezultat nowych receptur i najwyższej jakości. Jednocześnie wprowadziliśmy zmianę grubości plastrów na cieńsze oraz zwiększyliśmy ilości plastrów w opakowaniu, co zostało bardzo pozytywnie ocenione przez konsumentów. Nasz plan aktywności rynkowych przygotowany dla plastrów żółtych Hochland zakłada komunikację naturalności oraz ważnych informacji dla konsumentów: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO. Chcemy konsekwentnie koncentrować się na dynamicznym wsparciu naszych silnych marek. – podkreśla nasz rozmówca.
– Generalnie produkty paczkowane cieszą się większą popularnością. Wynika to z wygody konsumentów. Współczesnym wyzwaniem są wyroby mleczarskie idealnie dopasowane do poszczególnych grup odbiorców. Dobór takich produktów jest trudny, ale też niezwykle ważny, bo daje firmom gwarancję sukcesu. Optymalna w tej sytuacji jest multi-dyscyplinarna współpraca, gdzie różne działy dostawców i detalistów współpracują ze sobą nad wymyślaniem coraz to nowych koncepcji produktów i dopasowywaniem ich do określonych grup odbiorców – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.