1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska kładzie nacisk na komunikację wysokiej jakości składników.

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery topione wciąż mają swoich wiernych konsumentów. Nadal blisko 10% całego rynku stanowią sery topione. Bardzo dobrze sprzedają się praktycznie wszystkie proponowane formy: krążki, plasterki, ale także bloczki i sery w pudełkach plastikowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Hochland Polska prowadzi dalsze inwestycje w rozwój serów topionych i zdecydowanie na pierwszy plan wysuwa się kompletny redesign marki połączony ze zmianami receptur, programem intensywnego wsparcia dla kanałów dystrybucji oraz mocną komunikacją medialną podkreślającą walory produktu oraz dodatków zostały dobrze przyjęte przez rynek. Naturalność i jakość składników jest dla nas tak samo ważna co doskonały smak naszych serów.


– Konsumenci często nie wiedzą z czego i w jaki sposób zrobione są sery topione, co stanowi barierę dla całej kategorii. Pokazywanie naturalnych składników stało się dla nas jedną z kluczowych kwestii. A co tak naprawdę kryją nasze sery? Przede wszystkim najwyższej jakości sery żółte, stanowiące główny składnik kremowych serów Hochland, mleko od zaufanych dostawców, a także naturalne składniki smakowe: ogórki, papryka, cebula, czosnek, szczypiorek, pietruszka, pieczarki lub borowiki. To wszystko bez konserwantów i sztucznych barwników. Kremowy ser przywodzi na myśl pyszny smak i przyjemną konsystencję produktu, dlatego zaczynamy wyraźniej podkreślać kremowość naszych serów będącą jednym z ważniejszych kryteriów wyboru konsumenta.
– Zachęcamy również do odkrywania rozmaitych inspiracji kulinarnych umieszczonych na opakowaniach – czasami zaskakujących, zawsze pysznych przepisów na dania z zastosowaniem kremowych serów w domowej kuchni. Hochland prowadzi długofalową kampanię edukacyjną. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy Anię Guzik. Ania oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Uchodzi za amatorkę zdrowego stylu życia, co udowadniała jako prowadząca program „Grzeszki na widelcu”. Postrzegana jako naturalna i przyjazna, zwraca uwagę na to, co ląduje na jej talerzu, dba o siebie i rodzinę. W najnowszej reklamie Ania odkrywa tajemnicę pysznego smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest nasz ser, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony! Ania Guzik jest wiarygodną Ambasadorką Smaku Kremowych Serów Hochland – wylicza Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.