1. Aktualności
  2. Polska

Nowa odsłona kampanii plastrów żółtych Hochland!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach Google, Facebook, Instagram, YouTube, dużych portalach on-line’owych oraz platformach VOD. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków, a na łamach portali kluczowych wydawnictw poradnikowych na ich temat wypowiada się Pani Agnieszka Leciejewska, dietetyk i specjalista ds. żywienia.


Sprzedaż nowych plastrów serów żółtych Hochland rozpoczęto od połowy września ubiegłego roku. Ich relaunch to udoskonalony produkt i rezultat nowych receptur. Sery żółte Hochland powstają z najlepszej jakości polskiego mleka i jako jedyne sery na polskim rynku otrzymały certyfikat VLOG – gwarantujący produkcję bez użycia technik modyfikacji genetycznej. Oznacza to, że już na etapie pozyskiwania mleka, krowy karmione są paszą bez GMO. Sery żółte Hochland nie zawierają konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych, mają znakomity i naturalny smak. Statystyczny Polak zjada 12-13 kg żółtego sera rocznie. Trudno wyobrazić sobie bez niego kanapkę na śniadanie, zapiekankę czy popularną „deskę serów”.
– Szeroko zakrojone działania Hochland Polska mają także charakter edukacyjny i poszerzają wiedzę na temat serów żółtych oraz ich wartości odżywczej. Dzięki nim konsument wie lepiej, jak wybrać na półce sklepowej dobry produkt. Żółte plasterki Hochland cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród smakoszy, którzy podkreślają ich korzystny wpływ na prawidłowy wzrost organizmu oraz wzmocnienie kości i zębów! – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.