1. Aktualności
  2. Polska

Sertop – sukces masła klarowanego

Autor: Janusz Górski
© sertop

Pomimo krótkiej obecności na rynku masło klarowane cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Duże zapotrzebowanie wynika niewątpliwie z faktu, iż produkt ten doskonale wpisuje się w potrzeby polskiego społeczeństwa, które w dzisiejszych czasach przykłada dużą wagę do tego jakie produkty spożywa.


– Nasze masło jest w 100% naturalne i to właśnie działa na jego korzyść – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Dodatkową zaletą jest brak laktozy, co sprawia, że produkt ten doskonale sprawdza się w kuchni alergików. Także tej świątecznej, bowiem masło klarowane świetnie zastępuje tradycyjne masło i może być użyte wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba dodania tłuszczu, nie tylko mlecznego. Dlaczego warto mieć masło klarowane w swojej świątecznej ofercie? Bo zapewni nam dobrą rotację i przyciągnie klientów. Także tych, którzy masła tradycyjnego jeść nie mogą – dodaje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.