1. Aktualności
  2. Polska

Torpol: Worki z nadrukiem stają się opakowaniami targowymi

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes
Autor: Janusz Górski
© torpol
© torpol

– Dotychczas w Polsce i na świecie worek papierowy z wkładką polietylenową do pakowania proszkowanych produktów mlecznych kojarzony był tylko z prostym, szarym opakowaniem z jednokolorowym nadrukiem – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Monika Lipska, Dyrektor Handlowy w firmie Torpol. – Worki papierowe były traktowane wyłącznie jako opakowanie transportowe. Uważna obserwacja trendów w produkcji i handlu produktów proszkowanych w mleczarstwie, skłoniła nas do zainwestowania w drukarnię wielokolorową.

– Zauważyliśmy tendencję zwracania uwagi na większą estetykę oraz desing worków papierowych do proszków mlecznych. Coraz częściej standardowe, szare worki zastępowane są przez worki białe z bardzo ciekawymi, kolorowymi nadrukami, które są podstawą działań marketingowych. Worki z nadrukiem w wielu krajach stanowią opakowanie, które swoją wizualizacją zachęcają konsumenta do zakupu. Nie są to już tylko opakowania transportowe. Można stwierdzić fakt, że nawet worki mieszczące 25 kg towaru są opakowaniem półkowym, a wręcz targowym – podkreśla Monika Lipska. – W kontaktach z klientami z branży mleczarskiej często spotykamy się z pytaniami o standardy i bezpieczeństwo wytworzenia takiego opakowania. Otóż jest to dla nas sprawa priorytetowa. Klient musi mieć pewność, że pakuje swój produkt w opakowanie wytworzone zgodnie z Normami PKN-EN. Opakowanie, które wytwarza świadomy i znający wymagania prawne producent – dodaje Dyrektor Handlowy w firmie Torpol.– Audyty przeprowadzane przez naszych klientów nie pozostawiają wątpliwości, że otrzymają worek papierowy uzbrojony w rękaw foliowy bez ingerencji człowieka, a każdy surowiec jest w pełni identyfikowalny. Klient otrzymuje opakowanie wytworzone z surowców tylko z pewnych i ocenionych źródeł. Jest to potwierdzone wykonywanymi badaniami gotowego produktu firmy Torpol przez niezależne laboratoria, a nie podpierane tylko dokumentami dostawców surowców. Deklaracja zgodności na nasze produkty jest stworzona z pełną odpowiedzialnością prawną – podkreśla nasza rozmówczyni. – W ostatnim czasie nowe inwestycje producentów proszków mlecznych spowodowały, że prowadzimy bieżące rozmowy z naszymi klientami w zakresie wprowadzania nowych produktów, które wymagają innowacyjnych rozwiązań pakowania, zamykania worków, aplikacji klejenia, ale również w kwestii dopasowania folii tak, aby produkt zachowywał swoje właściwości. Wiemy, że w branży mleczarskiej ważna jest też elastyczność. Świadomie naszym hasłem jest: „Opakujemy Twój Biznes”, ponieważ to dla naszych klientów jesteśmy zawsze gotowi na spełnianie ich wymagań, dostosowanie do trendów rynkowych oraz terminów kontraktów – dodaje Monika Lipska, Dyrektor Handlowy w firmie Torpol.

Ostatnie wiadomości o firmie