Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Euroser Dairy Group: Konsumenci coraz bardziej otwarci na sery pleśniowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-11-06 15:25:24

© euroser

– Obserwując sprzedaż serów pleśniowych możemy powiedzieć, że na stałe do jadłospisów polskich konsumentów wpisały się sery francuskie z porostem białej pleśni – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Magdalena Lewalska, Research & Development Manager w Euroser Dairy Group. – W naszym portfolio znajduje się również gama serów Frenchi, z której konsumenci mogą posmakować francuskiego brie i camembert. Zauważalny rozwój notuje też kategoria serów z przerostem niebieskiej pleśni, ale konsumenci nadal częściej wybierają sery o łagodniejszym smaku.


– Podejrzewam, że sery pleśniowe królują na polskich stołach głównie jako przekąski lub składniki deski serów. Natomiast wraz ze wzrostem zainteresowania kuchniami świata, mnogością publikacji, programów telewizyjnych czy blogów zajmujących się tematyką kulinarną, podejście konsumentów staje się również bardziej otwarte na nowe produkty – wskazuje Magdalena Lewalska.

– W placówkach handlowych sery pleśniowe nie zawsze mają dość dobrą ekspozycję, dlatego w naszym koncepcie Fresh Pack, gdzie dostarczamy pokrojony, opakowany i gotowy do sprzedaży towar, dbamy o oznaczenie produktów. Podajemy pełną nazwę, z informacją, że ser należy do kategorii serów pleśniowych, z jakiego kraju pochodzi oraz jakiego smaku konsument może się spodziewać. Dodatkowo, przejrzyste ułożenie i ekspozycja serów pozwala na łatwe i sprawne znalezienie produktu oraz porównanie go z innym w tej samej kategorii – podkreśla Research & Development Manager w Euroser Dairy Group.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2017
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25