1. Aktualności
  2. Świat

Euroser Dairy Group: Unikalny koncept Fresh Pack do lad serowych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka
© euroser dairy group

Rok 2017 rozpoczął się dla Euroser Dairy Group dużym sukcesem, związanym z wprowadzeniem unikalnego konceptu Fresh Pack do lad serowych w polskich sklepach. Pierwszą siecią handlową, z którą firma Euroser wprowadziła koncept w życie był Carrefour, a następnie sukcesywnie dochodziły kolejne, takie jak Delikatesy Centrum, Selgros i Auchan. Projekt okazał się sukcesem i cieszy się sporym zainteresowaniem konsumentów.


Euroser oferuje sklepom asortyment ponad 40 rodzajów serów premium, pokrojonych i zapakowanych w specjalną, oddychającą folię. Produkty dostarczane w ramach konceptu Fresh Pack są gotowe do sprzedaży bezpośredniej w ladzie tradycyjnej. Korzyścią dla sklepów są małe ilości w kartonie – ok. 1 kg, niezależnie od typu sera. Pozwala to ograniczyć zapasy sera w sklepie i jego straty, przy jednoczesnym utrzymaniu szerokiego asortymentu, atrakcyjnego dla konsumentów.