Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Łowicz (OSM): Chcemy wykorzystać potencjał produktów i dać satysfakcję właścicielom spółdzielni

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-10-30 10:20:53

© łowicz (osm)

– Dzisiaj rynek branży spożywczej charakteryzuje się dużą dynamiką. Musimy działać szybko, trafnie oceniać sytuację i reagować na potrzeby konsumenta – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Tomasz Walerjańczyk, Dyrektor Handlowy mleczarni Łowicz (OSM). – Łowicz (OSM) to spółdzielnia z ponad 100-letnią historią, polskim kapitałem oraz bardzo dużym potencjałem. Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie, zaawansowane technologie, zaplecze i mnóstwo energii do pracy.
Dzisiaj jesteśmy na początku drogi, aby działalność spółdzielni dostosować do wymogów rynku i uwarunkowań ekonomicznych. Mleczarnia zmieniła się na wielu płaszczyznach jednocześnie. Wszystko się dzieje bardzo dynamicznie, ale jesteśmy na to przygotowani. Celem nadrzędnym jest cena skupu mleka satysfakcjonująca właścicieli spółdzielni – podkreśla Tomasz Walerjańczyk.

– Główne zadania dla działu sprzedaży na 2018 rok to praca z asortymentem – mamy szerokie portfolio i nie wykorzystujemy w pełni jego potencjału, budowanie dystrybucji – w krótkim czasie zamierzamy znaleźć się w dodatkowych kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży, a także wzrost rentowności biznesu – zwraca uwagę Dyrektor Handlowy.
– Na szczęście mam przyjemność pracować dzisiaj z zespołem o dużych kompetencjach, wiedzy merytorycznej i otwartych umysłach. Intensywnie współpracujemy ze wszystkimi działami po to, żeby zmiana przyniosła jak najszybciej oczekiwane efekty.
Portfolio, nowości i rebranding marki „łowickie”, czyli duży powiew świeżości... to już mamy. Zgodnie z trendami rynkowymi w najbliższym czasie skupimy się również na produktach funkcjonalnych i wysokobiałkowych. Muszę zaznaczyć, że nasi partnerzy handlowi z otwartością przyjmują prezentowaną zmianę – powiedział Tomasz Walerjańczyk, Dyrektor Handlowy mleczarni Łowicz (OSM) – wskazuje Tomasz Walerjańczyk, Dyrektor Handlowy mleczarni Łowicz (OSM).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25