1. Aktualności
  2. Polska

Zott Polska: Monte White z dodatkiem kokosowych kulek

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka

Na początku 2017 roku została przeprowadzona kampania digitalowa MONTErzy. Po raz pierwszy fani Monte mieli możliwość stworzenia własnego, unikalnego Monte. Użytkownicy posługiwali się specjalnym kreatorem, który znajdował się na oficjalnej stronie internetowej Monte.
W kampanii powstało prawie 45 000 prac, z których zwyciężyły dwa projekty. Nowy smak Monte z dodatkami, czyli Monte White z dodatkiem kokosowych kulek jest dostępny, na półkach sklepowych od października, w dwóch w wariatach opakowań – Monte Coco Machine i Monte Coconut.


W Faktorii Monte MONTErzy najpierw projektowali według swojego pomysłu etykietę, następnie wybierali smak kremu, decydując między 2-warstwowym klasycznym Monte lub od dawna wyczekiwanym na polskim rynku, w 100% mlecznym kremem, uzupełniając całość o jeden z sześciu dodatków.