1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Stale rośnie zainteresowanie produktami naszej marki

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Głównym odbiorcą naszych serów topionych są konsumenci związani z naszą marką od wielu lat, którzy nie wyobrażają sobie codziennego śniadania bez kostki serka topionego Sertop – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w Sertop. – Drugą grupę stanowią konsumenci, żyjący w mocno kulinarnym rytmie, dla których nasze serki są bazą do tworzenia różnego rodzaju posiłków.


– To właśnie z myślą o nich prowadzimy naszego kulinarnego bloga oraz fanpage na portalu Facebook – „Serki w kuchni”, na którym dzielimy się inspiracjami na wykorzystanie naszych produktów w kuchni i pokazujemy, że wysokiej jakości serki topione są świetną bazą do przygotowania pysznych i zdrowych zup, sosów, sałatek, a nawet polew do ciast i ciasteczek.
– Zainteresowanie hurtowników i detalistów nowymi produktami jest spore, ponieważ stale rośnie zainteresowanie konsumentów produktami Sertop, którzy pytając o produkty konkretnej marki, wymuszają na właścicielach sklepów obecność tych wyrobów na półkach.
Dla samych detalistów nasze produkty to czysty zysk, bowiem przywiązanie do marki oznacza dobrą sprzedaż, co ma w tym przypadku spore znaczenie – podkreśla Aneta Będkowska.
– Najczęściej kupowanymi produktami są „kostki” 100 g, które pomimo upływu lat w dalszym ciągu znajdują się w czołówce najlepiej sprzedających się produktów marki Sertop. Nie mniej zainteresowanych jest także krążkami z serowymi trójkątami zapakowanymi w pudełka 140 g, na bazie których wprowadziliśmy na rynek duże, rodzinne opakowanie serka śmietankowego o gramaturze 280 g – wskazuje nasza rozmówczyni.
– Poza opakowaniem i gramaturą niebagatelne znaczenie ma także smak serków topionych. Polacy są tradycjonalistami i dlatego do koszyka zakupowego trafiają produkty o smakach wyprodukowanych na bazie popularnych serów, takich jak Edam, Gouda czy Ementaler. Wiosną i latem dołączają do nich ulubione dodatki smakowe takie jak: słonecznik, łosoś, pieczarka lub szczypiorek. To właśnie te produkty powinny znaleźć się w asortymencie każdego sklepu – mówi Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w Sertop.
– W minionym roku udało nam się zrealizować cele sprzedażowe, co było niemałym wyzwaniem. Niewątpliwy wpływ na ten fakt ma długoletnia tradycja istnienia naszej firmy, a także patriotyzm konsumencki i przywiązanie do marki, które dodatkowo wzmacnialiśmy obecnością na przykład w social mediach – podsumowuje Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w Sertop.