1. Aktualności
  2. Polska

Nowa kampania mleczarni Ryki (SM)

Źródło: Ryki (SM)
Autor: Janusz Górski

8 marca ruszyła najnowsza kampania reklamowa Spółdzielni Mleczarskiej Ryki w telewizji ogólnopolskiej. Tym razem motywem przewodnim są sery Rycki Edam i Rycki Maasdam, które zyskują coraz większe uznanie konsumentów.


Kupujący doceniają fakt, że żółte sery z Ryk produkowane są z mleka najwyższej jakości, pochodzącego z najczystszych ekologicznie terenów Lubelszczyzny i nie zawierają konserwantów.
Mają wyrazisty smak oraz wysoką zawartość wapnia.
Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom bogatej oferty serów z Ryk dostępnych na co dzień na półkach sklepowych – w postaci bloków, plastrów oraz kostki (Rycki Edam).
Prowadzona kampania jest kontynuacją działań związanych z 90-leciem Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.