Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Rusza kampania reklamowa Robico

Źródło: Robico   Dodano: 2016-05-31 10:01:27

© robico

1 czerwca rusza kampania reklamowa marki Robico w Warszawie, Krakowie i GOP. Robico postanowiło stworzyć nową odsłonę zeszłorocznej kampanii, tym samym kontynuując przyjętą w roku 2015 strategię komunikacji. Tegorocznym celem jest przede wszystkim wzmocnienie świadomości marki wśród odbiorców. Promowanym produktem po raz kolejny jest Kefir Robico.
Kampania oparta jest na nowatorskiej kreacji i strategii reklamowej przygotowanej przez agencję reklamową JJ Entertainment na mocy przetargu rozstrzygniętego w lutym 2015 r.

Kampania podzielona jest na:
a. Działania wizerunkowe oparte na outdoorze wykorzystujące następujące nośniki: billboardy, fullbacki autobusów oraz ekrany LCD w komunikacji miejskiej w Krakowie i GOP.
b. Działania wspierające sprzedaż – akcja przy półce sklepowej obejmująca głównie Warszawę, Kraków i GOP oparta na dedykowanych konkursowych etykietach produktów oraz zestawie materiałów POS dla kontrahentów sieciowych i hurtowych.
Strategia kanałów komunikacji:
1. Wielkopowierzchniowa reklama zewnętrzna:
Reklama outdoorowa zostanie umieszczona na siatkach wielkoformatowych, które zapewniają największą liczbę kontaktów odbiorca – reklama spośród nośników zewnętrznych.
- Warszawa
Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 1 308 542
- Kraków
Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 3 278 421
- GOP
Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 865 928
2. Reklama fullback na autobusy
Wykorzystamy 37 nośników reklamowych na pojazdach komunikacji miejskiej – 10 w Krakowie i 27 w GOP.
Łączna szacowana ilość kontaktów z reklamą w okresie kampanii wyniesie: 15 072 317.
Okres emisji: czerwiec 2016 r.
3. Kampania video na ekranach LCD w Krakowie i GOP
Wykorzystany będzie 30 sekundowy spot reklamowy wyświetlany w komunikacji miejskiej.
W Krakowie do dyspozycji będzie 50 autobusów po dwa nośniki w każdym, czyli 100 nośników oraz 90 tramwajów po 3-4 nośniki w każdym, co łącznie daje 294 nośniki reklamowe. Zaplanowana łączna liczba wyświetleń w Krakowie wyniesie 676 000.
W GOP wykorzystanych będzie 20 tramwajów po 2-4 nośniki w każdym, co łącznie daje 80 nośników reklamowych. Za ich pomocą wyświetlony będzie spot w liczbie 172 000 razy.
4. Materiały POS
Wobblery oraz zawieszki na drzwi sklepowe zostaną rozdystrybuowane w sklepach sieci handlowych oraz punktach sprzedaży detalicznej na terenie Warszawy, Krakowa oraz GOP.
5. Konkurs
W ramach wsparcia sprzedaży produktów Robico w czerwcu 2016 w całej Polsce przeprowadzony zostanie konkurs na portalu społecznościowym Instagram, o którym Robico poinformuje klientów za pomocą mediów społecznościowych oraz etykiet promocyjnych.
- Etykiety promocyjne – warunkiem przystąpienia do konkursu będzie zakup Kefiru Robico o dowolnej gramaturze.
Warto postarać się o wcześniejsze zatowarowanie.
- Instagram - to tu będzie rozgrywał się konkurs, który pomoże zbudować nowy kanał komunikacji marki dzięki zaangażowaniu konsumentów. Główną zachętą do wzięcia udziału w konkursie będą atrakcyjne nagrody: zestawy od Robico (Wielka Księga Soków, fartuch, rękawica, t-shirt, kubek) rozdawane co tydzień oraz nagrody główne – blendery marki Philips.
Konkurs trwa od 9 do 29 czerwca 2016 r.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25