1. Aktualności
  2. Polska

Euro 2016 już blisko

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski

Już 10 czerwca 2016 na stadionie Stade de France w St. Denis rozpoczną się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. To okazja dla producentów i handlowców na rozhuśtanie sprzedaży aż do finału w dniu 10 lipca. To będzie także czas aktywności samych sieci handlowych oraz ich oczekiwań na wzmożoną obecność dostawców w mediach oraz na promocje półkowe.
Podczas Euro 2012 najwięcej na promocję wydała Coca-Cola, a wśród mleczarni – bardzo aktywne były m.in.: Hochland Polska, Mleczarnia Turek i Grupa Mlekovita.


W tym roku na półkę już wchodzą pierwsze produkty z motywami piłkarskimi. Zakład Mlecz Wolsztyn z Grupy Lacpol najpierw wprowadza mleko pasteryzowane 2% i 3,2%, trwają prace nad modyfikacją kolejnych opakowań kolejnych produktów.