1. Aktualności
  2. Świat

Owocowe jogurty typu greckiego Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Źródło: Piątnica (OSM)/Sfera PR
Autor: Janusz Górski

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca.


Mleczarnia Piątnica aktywnie promuje owocowe jogurty typu greckiego. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP 2 przy porannym programie Pytanie na śniadanie oraz przy serialach: Rodzinka.pl, Barwy szczęścia, O mnie się nie martw. Spoty emitowane są także w TVP 1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach Dzień dobry TVN i Kuchenne rewolucje czy serialu Singielka. Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Owocowe jogurty typu greckiego Piątnica (OSM) charakteryzuje dwukrotnie wyższa zawartość białka w porównaniu z innymi jogurtami owocowymi. Zachowują one pełnię smaku, pomimo 0% zawartości tłuszczu. Występują w siedmiu wersjach smakowych: naturalny oraz z owocami: malinami, jagodami, truskawkami, gruszką i jabłkiem, brzoskwiniami i marakują, a także z wiśniami.