Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Owocowe jogurty typu greckiego Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Źródło: Piątnica (OSM)/Sfera PR   Dodano: 2016-03-14 15:56:44

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca.

Mleczarnia Piątnica aktywnie promuje owocowe jogurty typu greckiego. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP 2 przy porannym programie Pytanie na śniadanie oraz przy serialach: Rodzinka.pl, Barwy szczęścia, O mnie się nie martw. Spoty emitowane są także w TVP 1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach Dzień dobry TVN i Kuchenne rewolucje czy serialu Singielka. Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Owocowe jogurty typu greckiego Piątnica (OSM) charakteryzuje dwukrotnie wyższa zawartość białka w porównaniu z innymi jogurtami owocowymi. Zachowują one pełnię smaku, pomimo 0% zawartości tłuszczu. Występują w siedmiu wersjach smakowych: naturalny oraz z owocami: malinami, jagodami, truskawkami, gruszką i jabłkiem, brzoskwiniami i marakują, a także z wiśniami.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25