1. Aktualności
  2. Świat

Rosja: Wimm-Bill-Dann tworzy nową linię dla dzieci

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© wbd

PepsiCo ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej linii w ramach marki Czudo (Cud). Nowa linia nazywa się Dzieci Cud. Produkty tej marki przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Produkt jest przeznaczony do zaspokojenia potrzeb organizmu szybko rozwijającego się dziecka, które idzie z przedszkola do szkoły. To właśnie nowe obowiązki w szkole, prace domowe, aktywność w klubach sportowych i zabawy z rówieśnikami, powodują zwiększone zapotrzebowanie na zdrową i zbilansowaną dietę. Linia obejmuje pożywne koktajle mleczne, jogurty, twarożki z kawałkami owoców i kawałkami biszkoptu.


– Cała linia została opracowana tak, aby zaspokoić potrzeby rosnącego dziecka. Aby szybko się rozwijać, potrzebuje ono zróżnicowanej i zrównoważonej diety. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzyć markę Dzieci Cud i mamy nadzieję, że mamy i ich dzieci będą miały pewność, że sa to produkty smaczne i pożywne – mówi Margaret Young, dyrektor marketingu w kategorii Żywność dla dzieci.