1. Aktualności
  2. Polska

Sertop - dwanaście tysięcy fanów

Źródło: Sertop
Autor: Janusz Górski

– Tyski producent serków topionych ma już dwanaście tysięcy fanów na Facebooku. – Jesteśmy dumni z faktu, że lubi nas coraz więcej osób – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop. – Niewątpliwy wpływ na naszą popularność mają wartościowe dla naszych odbiorców treści, w tym tworzone przez nas przepisy oraz filmiki kulinarne.

– To właśnie one najczęściej przyciągają uwagę naszych odbiorców i są dowodem niesłabnącego szaleństwa kulinarnego w Polsce. Nasze plany na najbliższą przyszłość? Budowanie zaangażowania fanów. Liczba lajków jest dla nas niezwykle istotna, jednak dużo ważniejsza jest dla nas aktywność fanów naszych serków – podsumowuje Aneta Będkowska.