1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Najwięcej naszych serów sprzedajemy w supermarketach

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Jeśli przyjrzymy się dystrybucji i udziałom rynkowym poszczególnych smaków, okazuje się, że jednym z najbardziej znanych serów typu holenderskich jest ser Gouda – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Firma Hochland Polska ma w swojej ofercie sery żółte Gouda w plasterkach w praktycznych opakowaniach 15 0g typu „otwórz – zamknij” w wariantach Gouda, Gouda wędzona i Gouda z ziołami.

– Sery Gouda produkowane przez Hochland swoją sławę zawdzięczają wyjątkowemu smakowi, konsystencji i najwyższej jakości. Dziś żaden detalista nie może sobie pozwolić na brak kluczowych produktów pod marką Hochland. Najwięcej serów żółtych Hochland w plasterkach Gouda sprzedaje się w supermarketach, których znaczenie dynamicznie rośnie, następnie w małych i średnich sklepach spożywczych, a najsłabiej w dużych sklepach spożywczych i kioskach.
– Warto wspierać i aktywować ekspozycje serów, chociażby poprzez porządkowanie i umieszczenie na półce regału specjalnie przygotowanych wkładek do lad chłodniczych. Takie wkładki zostały zaprojektowane oddzielnie dla każdej grupy asortymentowej. Warto także zaplanować zorganizowanie w sklepie promocji bądź degustacji – wskazuje nasz rozmówca.
– Hochland Polska, chcąc nadal podążać za dynamicznie rozwijającym się rynkiem, uwzględnia najnowsze trendy i zachowania konsumentów na rynku serów, podpowiada jak w najlepszy sposób zaspokoić oczekiwania klientów, pomaga handlowcom, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą serów. Wspiera też i optymalizuje sprzedaż serów w każdym pojedynczym sklepie. Hochland – oferuje Klientom szeroką gamę najwyższych jakościowo produktów, w wielu kategoriach i wariantach smakowych. W ofercie Hochland często pojawiają się nowości produktowe. Nowości rynkowe i nowe kategorie to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.