1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Oszczędność czasu w przygotowaniu żywności to główny trend globalny

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

– Nowoczesna żywność wygodna jest projektowana w sposób kompleksowy, obejmujący nie tylko recepturę, ale także rodzaj materiału opakowaniowego, system pakowania, typ opakowania, zalecane sposoby przechowywania oraz przygotowania do spożycia – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Niezwykle istotny dla bezpieczeństwa konsumentów jest dokładny opis użytkowania żywności, podany na etykiecie opakowania. Zmienność konsumentów jest pierwotnym czynnikiem, dynamizującym zachowania producentów, którzy muszą, w myśl koncepcji marketingu, dostosowywać swoje działania do sytuacji zachodzących w obrębie obsługiwanych przez nie rynków docelowych. Pojawiające się trendy w zachowaniach konsumenckich tworzą nowe reguły funkcjonowania organizacji – wskazuje nasz rozmówca.


– Do głównych trendów globalnych można zaliczyć presję czasu. Konsumenci coraz częściej zgłaszają problemy z wolnym czasem. Poczucie braku czasu skutkuje tym, iż wielu ludzi poszukuje możliwości jego zaoszczędzenia, w związku z tym starają się oni kupować produkty wygodne, które mogą tę potrzebę zaspokoić. Pomagają w tym zdecydowanie produkty wygodne z oferty Hochland. Sery topione Hochland w krążkach – to okrągłe opakowania, a w każdym 8 pysznych trójkątnych porcji. Łatwe otwieranie sprawia, że jest to produkt idealny do smarowania kanapek, niesprawiający przy tym trudności nawet najmłodszym konsumentom. Sery topione Hochland w plasterkach to szybki sposób na przygotowanie smacznej kanapki. Oddzielnie pakowane plastry sera to gwarancja świeżości. Mnogość stosowanych dodatków sprawi, że każda skomponowana kanapka będzie wyjątkowym przeżyciem dla podniebienia. Plastry Hochland są idealne do zapiekanek, dlatego cieszą się dużą popularnością wśród najmłodszych. Z kolei żółte sery dojrzewające Hochland mają wyśmienity smak i najwyższą jakość. Cechą wyróżniającą ten produkt jest innowacyjne opakowanie posiadające mechanizm umożliwiający wielokrotne otwieranie i zamykanie, co chroni ser przed wyschnięciem.
Innowacje wpływające na wygodę użytkowania będą miały znaczenie dla sprzedaży produktów mleczarskich w przyszłości – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.