1. Aktualności
  2. Polska

Dwa tytuły Superbrands dla Mlekovity

Źródło: Mlekovita
Autor: Janusz Górski

Marka Mlekovita zdobyła tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands 2014/2015 przyznawane przez niezależną międzynarodową organizację The Superbrands Ltd., obecną w 87 krajach świata.
Celem konkursów Superbrands jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które – oferując konsumentom wyjątkowe korzyści – osiągnęły wysoką reputację w sektorze konsumenckim lub biznesowym i zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją. Dodatkowo tytuł Created in Poland dedykowany jest najsilniejszym polskim markom.


Na wyróżnienie marek w plebiscycie Superbrands składają się skonsolidowane wyniki głosowania konsumentów oraz niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu – tzw. Rady Marek. Na początkowej liście marek konsumenckich znajduje się ponad 2400 marek w 110 kategoriach. Lista marek tworzona jest w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadza następnie niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie przewyższającej 15 000 respondentów. Na kolejnym etapie w proces oceny zaangażowanych jest ponad 60 ekspertów. Wynikiem obu etapów jest nagrodzenie maksymalnie 10 marek w każdej z konkursowych kategorii.
Przyznane marce Mlekovita tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands 2014/2015 świadczą zatem nie tylko o jej sile, ale przede wszystkim o zaufaniu, jakim darzą ją konsumenci.