1. Aktualności
  2. Polska

Frąckowiak (ZPSiH): Zjawisko tendu „czystej etykiety” zapewnia wartość dodaną

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© frąckowiak

– Idea czystej etykiety promuje takie produkty jak nasze sery smażone – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Mało producentów może pochwalić się taką cechą ich produktów. To wyraźny sygnał dla klienta i handlowca, że warto zainteresować się takim produktem ponieważ wyróżnia się czymś, na co w dobie zdrowego trybu życia i żywienia zwraca się uwagę.


– To informacja dla handlu, że dzięki temu klient jest skłonny zapłacić nieco więcej za taki atut. To informacja dla klienta, że produkt z czystą etykietą zapewnia coś więcej niż tylko zaspokojenie poczucia głodu. Zapewnia wartość dodaną w postaci pozytywnego wpływu na samopoczucie i zdrowie, a to w dzisiejszych czasach nieoceniony walor. Z tego punktu widzenia można by zatem uznać produkty tradycyjne i regionalne za zdrowotnie funkcjonalne – dodaje Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH).