1. Aktualności
  2. Świat

Zott Polska i II. edycja warsztatów ekologicznych Plant-for-the-Planet

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© zott

Już 12 kwietnia br. odbędzie się w Raciborzu II. edycja warsztatów ekologicznych „Plant for the Planet” organizowanych przez firmę Zott Polska oraz organizację Plant-for-the-Planet. Wydarzenie to objął honorowym patronatem Prezydent Miasta Racibórz.
Projekt „Plant-for-the-Planet” jest inicjatywą stworzoną przez dzieci dla dzieci. Jej głównym celem jest kształtowanie świadomości ekologicznej u najmłodszych obywateli oraz ich aktywizacja do przeciwdziałania kryzysowi klimatycznemu. Warsztaty odbywają się pod hasłem „Stop rozmowom. Początek działaniom” („Stop talking. Start planting”).
– Po sukcesie zeszłorocznych warsztatów „Plant for the Planet” w Opolu, które dzięki firmie Zott Polska odbyły się po raz pierwszy w Polsce postanowiliśmy kontynuować ich organizację w kolejnych miastach Polski – mówi Ewelina Czuczman, Specjalista ds. Komunikacji Zott Polska.


W kolejnej już edycji udział weźmie ok. 80 uczestników w wieku 8-14 lat. Będą to dzieci pracowników Zott Polska z zakładu w Raciborzu, współpracujących z firmą dostawców mleka oraz uczniowie z kilku raciborskich szkół. Po zdobyciu wiedzy teoretycznej pod-czas pierwszej części szkolenia, wszystkie dzieci udadzą się wspólnie do lasu, aby wraz z pracownikami Nadleśnictwa, przedstawicielami Zott Polska, Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego w Raciborzu posadzić drzewa na znak dbałości o naszą planetę.
Po zakończeniu warsztatów każde z dzieci otrzyma certyfikat i zostanie mianowane ambasadorem sprawiedliwości klimatycznej, by zachęcać inne dzieci do aktywnego działania na rzecz środowiska w ramach kolejnych edycji „Plant-for-the-Planet”.
Profil firmy Zott
Zott Polska od kilkunastu lat dostarcza na polski rynek najwyższej jakości produkty mleczne: jogurty, desery, napoje i inne artykuły, które cieszą się uznaniem zarówno wśród konsumentów, jak i handlowców. Szczególnie istotna jest dla nas opinia konsumenta, która przyświeca strategii naszego przedsiębiorstwa: „Życzenia konsumentów wyznaczają naszą drogę!”
Dziś Zott posiada w swojej ofercie najbardziej rozpoznawalne marki na rynku przetworów mlecznych takie jak Jogobella, Monte, Naturalna Rozkosz czy Serduszko