1. Aktualności
  2. Świat

Detaliści mocniej wchodzą w świat marek własnych dla dzieci

Źródło: PLMA
Autor: Janusz Górski

Dwóch największych detalistów europejskich: Carrefour i Asda inwestują w nowe produkty private labels skierowane do dzieci. W Belgii Carrefour odnowił i rozwinął linię Carrefour Kids, gdzie wprowadzono nowe produkty, nowe opakowania, zmieniono również skład. Opakowania i gramatura są przygotowane do tego, aby dzieci mogły je zabrać do szkoły i z nimi podróżować (kategoria ready-to-go).

Asda w Wielkiej Brytanii rozszerza zaś linię Chosen by You do Chosen by Kids. Linia obejmie produkty gotowe tj. przekąski, dania gotowe, które wystarczy włożyć do mikrofalówki, kanapki i owsianki. Sieć handlowa przetestowała je w wielu testach podczas prowadzonych badań rynkowych. Na opakowaniach produktów znalazły się obrazki z potworami, które można ściągnąć za pomocą kodów QR.