1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Rośnie rola dyskontów w handlu serami w plastrach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Kategoria serów w plastrach z systemem open/close rośnie zarówno w perspektywie długo- jak i krótkookresowej. Wzrost wartości sprzedaży jest szybszy niż wolumenu. Ser żółty pozostaje najważniejszym segmentem sera i umacnia się na pierwszej pozycji – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


– Spośród największych graczy tylko Marki Własne zyskują na rozwoju kategorii notując w długim okresie wzrost udziałów kosztem wszystkich innych producentów. Dyskonty są najważniejszym kanałem sprzedaży tej kategorii sera i umacniają się na tej pozycji. W ostatnim okresie widoczny spadek znaczenia Hipermarketów – dodaje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.
Więcej na ten temat znajdą Państwo w Forum Mleczarskie Handel 3/2013, który ukaże się z końcem czerwca.