1. Aktualności
  2. Polska

Intermarché: Odnotowujemy spektakularny wzrost obrotów w marce własnej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© intermarche

Od początku istnienia Intermarché w Polsce z sukcesem prowadzimy sprzedaż produktów pod marką Paturages. To marka francuska. W Polsce produkowana jest we współpracy z polskimi producentami. Produkty charakterystyczne dla kuchni świata zyskiwać będą nową markę „Cztery strony smaku”. Pod tą marką klienci znajdą takie produkty jak: mozzarella, ser smażony, jogurt 10% typu greckiego czy ser sałatkowo – kanapkowy typu feta.


Od kilku lat prowadzimy również markę Top Budget. To marka ekonomiczna, która w zeszłym roku zyskała nową szatę graficzną i została poszerzona o kilka strategicznych produktów. Zmiany zostały zauważone przez naszych klientów, dzięki czemu odnotowaliśmy spektakularny wzrost obrotów.
Najlepiej pod marką własną sprzedają się produkty generyczne. Najtrudniej marce własnej zaistnieć w kategorii, gdzie są silne marki producentów oraz tam, gdzie klient ma duże zaufanie do produktów. Takimi kategoriami są produkty funkcjonalne i produkty dla dzieci. Wierzę, że docelowo również te produkty będą dostępne w szerszej gamie marek własnych dystrybutorów.
Więcej przeczytają Państwo w Forum Mleczarskie Handel 2/2013