1. Aktualności
  2. Polska

Piotr Nagalski nowym Dyrektorem Marketingu Hochland Polska

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

Piotr Nagalski 19 listopada br. rozpoczął pracę na stanowisku Dyrektora Marketingu Hochland Polska w dziale, który liczy aktualnie 10 osób. Piotr Nagalski jest praktykiem biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży FMCG w Polsce, Europie Centralnej i Wielkiej Brytanii.

Po zakończeniu studiów z zakresu elektroniki i inżynierii elektrycznej, studiował w Wielkiej Brytanii, gdzie m.in. ukończył w latach 90. studia typu MBA. Jego pierwsze kroki zawodowe zaprowadziły go w roku 1998 do firmy Unilever Polska, gdzie jako Brand Manager odpowiadał za lody (pod marką Algida), a następnie od roku 2002 do 2011 pracował w firmie Kimberly Clark (znanej m.in. z marek Velvet, Huggies). W tym okresie przeszedł przez wszystkie możliwe do osiągnięcia szczeble kariery w dziale marketingu, począwszy od Marketing managera, przez Dyrektora Marketingu na Polskę po Dyrektora Marketingu na Europę centralną. Dodatkowo spędził dwa lata pracy na stanowisku Key Account Managera w Wielkiej Brytanii odpowiadając za biznes firmy Kimberly Clark z siecią ASDA / Wal*Mart, co dodało mu solidnego doświadczenia w sprzedaży. Kimberly Clark zdecydowało się w 2011 wyjść z biznesu w Europie, stąd Piotr Nagalski dołączył w 2012 roku jako partner do firmy konsultingowej.
Zarządzanie markami było i jest głównym motywatorem Piotra Nagalskiego, a poszukiwania możliwości związania się z firmą FMCG pracującą z silnymi markami znalazły swój finał właśnie w Hochland Polska.
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w 8 państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld euro rocznie. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie w produkcji serów, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość produktów.
Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada trzy zakłady produkcyjne (w Kaźmierzu pod Poznaniem, Baranowie i Węgrowie), w których zatrudnia niemal 1000 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych – twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Patros.