1. Aktualności
  2. Polska

Actimel w nowej kampanii

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Janusz Górski

Pod hasłem „Poczuj siłę lwa” ruszyła promocja Actimela skierowana do kobiet. Za przygotowanie i obsługę akcji oraz wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Kropka Bordo, Young & Rubicam Brands i Mediacom.

W promocji „Poczuj siłę lwa” do wygrania jest 40 tys. maskotek w formie lwic wraz z małymi lwiątkami. Celem akcji – rozpoczętej 8 października, a zaplanowanej do 8 grudnia – jest zwrócenie uwagi konsumentek na nową komunikację Actimela oraz zwiększenie jego sprzedaży.
Promocję wspierają reklamy w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Za opracowanie strategii i obsługę akcji promocyjnej oraz przygotowanie jej reklam internetowych, serwisu i projektu opakowań odpowiada agencja Kropka Bordo. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja Young & Rubicam Brands, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.