1. Aktualności
  2. Polska

Zott Polska: Kampania z braćmi Kurek nabrała tempa

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© zott polska
© zott polska

Kampania reklamowa marki Monte firmy Zott z udziałem siatkarza Bartka Kurka i jego młodszego brata Kuby nadal trwa. Teraz o produktach Monte jest głośno nie tylko w telewizji, ale również w sklepach, w internecie, a nawet na ulicach większych miast.


Kampania „Możesz być, kimkolwiek chcesz”, której twarzą został Bartosz Kurek, najlepszy zawodnik Ligii Światowej 2012, potrwa do końca roku. Intensywna kampania obejmuje spoty reklamowe w telewizji, około 1000 nośników outdoorowych, szereg działań trade marketingowych w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, budowę stref Monte w supermarketach i hipermarketach, degustacje z udziałem hostess, materiały PR oraz działania w internecie.
Filmik z kręcenia spotu reklamowego, dostępny jest na youtube na oficjalnym kanale Monte Polska. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze stroną (http://www.youtube.com/user/MontePolska). Kampania obecnie została wzbogacona o stronę internetową www.monte.eu, na której znaleźć można wszelkie nowości, informacje o produkcie, a także filmiki.
Z końcem sierpnia reklama Monte pojawiła się na billboardach i cityscrollach w 8 aglomeracjach Polski. Podróżujący komunikacją miejską będą mieli okazję pojechać jednym z 80 autobusów, na którego tylnej szybie widoczna jest reklama produktu firmy Zott Polska. Do końca września na przystankach w całej Polsce oczekującym na transport miejski towarzyszyć będą city lighty z różnymi zdjęciami bohaterów kampanii. Z kolei na mieszkańców stolicy czekają w metrze dodatkowo naklejki z braćmi Kurek.