1. Aktualności
  2. Polska

Turek: Konsumenci przywiązują coraz większą wagę do cech funkcjonalnych produktu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© turek

Turek: Konsumenci przywiązują coraz większą wagę do cech funkcjonalnych produktu
– Konsumenci pragną, by produkt gotowy do spożycia od razu po otwarciu, nie brudził rąk lub naczyń, a także był wygodny w użyciu i jednocześnie nie zajmował zbyt dużo miejsca – Krystyna Kowalewska, Brand Manager w Mleczarni Turek.


– Dlatego też wzorując się na naszych doświadczeniach w innych krajach wprowadziliśmy w Polsce nowy produkt w kategorii serów w formie przekąski: nowość w kategorii serów topionych – Milkana Na drogę mała porcja 25 g, to ser topiony w wygodnej formie stickpacka (małego paluszka) gotowego do zabrania ze sobą wszędzie tam gdzie chcesz: na spacer, do szkoły, do pracy. To idealna przekąska serowa o smaku śmietankowym dla każdego. Jak każda porcja sera topionego Milkana tak i Milkana Na drogę jest naturalnie bogata w wapń, który jest potrzebny do zachowania zdrowych kości. To wyjątkowa oferta wśród całej gamy serów topionych Milkana. I nie tylko - dodaje Krystyna Kowalewska.