1. Aktualności
  2. Świat

USA: Kraft Foods tnie etaty i wykłada 50 mln USD na reklamę serów

Źródło: reuters, Stuart Elliot, nytimes.com
Autor: Monika Czaplicka

Kraft Foods ogłosił, że przygotowuje się do podziału na dwie oddzielne firmy, co będzie skutkowało zlikwidowaniem 1 600 stanowisk pracy. Jednocześnie Kraft Foods poinformował, że zysk netto za 2011 r. będzie o 10% wyższy niż przewidywano.
Pomimo tak poważnych zmian firma przeznaczy na kampanię reklamową swoich serów w USA ponad 50 mln USD, co jest największą od 10 lat inwestycją tej firmy w tym zakresie.

Kraft Foods zdecydował się odświeżyć wizerunek i stawia na promocję swoich serów. Kampania nosi nazwę ‘Zrób coś niesamowitego’ i pokazuje możliwość stworzenia smacznych przekąsek przy wykorzystaniu produktów Kraft Foods.