1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM) odświeżyła opakowanie mleka Łaciate

Źródło: Mlekpol (SM)
Autor: Aleksandra Karpińska
© Mlekpol (SM)

Znane i cenione przez konsumentów mleko Łaciate w kartonikach o pojemności 0,5 l, 1 l oraz 1,5 l odświeżyło szatę graficzną. Nowy design jest pełen lekkości i utwierdza wizerunek marki jako nowoczesnej i wyróżniającej się najwyższą jakością.

Zmiany szaty graficznej opakowania mleka Łaciate wprowadzone zostały z myślą o klientach – ich poczuciu komfortu, wymaganiach i stylu życia. Łaciate to najbardziej popularna marka mleka w kraju. Na rynek wprowadzona została w 1996 roku. Jest posiadaczem m.in. tytułu Superbrand Polska, Wyborowa Marka 89/09. Niespełna miesiąc temu Mlekpol (SM) wprowadziła na rynek pasteryzowane mleko Łaciate w plastikowej butelce z terminem przydatności do spożycia 14 dni.