1. Aktualności
  2. Polska

Intermarché siecią detaliczną roku

Źródło: Grupa Muszkieterów
Autor: Aleksandra Karpińska

SCA PR Polska Sp. z o.o. (Centrala Zakupowa Intermarché) została wybrana przez przedstawicieli producentów Siecią Detaliczną Roku Retailer of the Year 2010. Intermarché otrzymało jednocześnie najwyższe wyróżnienie plebiscytu w kategorii supermarkety. Nagrody odebrał Daniel Prałat Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce.

Retailer of the Year 2010 to konkurs zorganizowany przez spółkę Blue Business Media, która przy prowadzeniu badania i wyłonieniu zwycięzców współpracowała z firmą badawczą Nielsen. W okresie od 31 stycznia 2011 r. do 11 lutego 2011 r. przedstawiciele producentów utrzymujący w roku 2010 relacje biznesowe z detalistami zostali poproszeni o wypełnienie elektronicznego kwestionariusza oceniającego poszczególne sieci handlowe. Pytania dotyczyły następujących kryteriów oceny w zakresie współpracy pomiędzy dostawcą a siecią detaliczną: wizerunek, współpraca przy rozwoju biznesu, kontakty z zespołem współpracującym z firmą po stronie sieci, logistyka, warunki handlowe. Sieci detaliczne zostały podzielone na siedem kategorii konkursowych: hipermarket, supermarket, dyskont, convenience i regionalne sieci handlowe, hurtownie cash&Carry oraz drogerie.