1. Aktualności
  2. Polska

Wybory Miss Dobrej Łaciatej

Źródło: Mlekpol
Autor: Aleksandra Karpińska
© Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent mleka Łaciate, po raz pierwszy w historii organizuje Wybory Miss Dobrej Łaciatej. Do rywalizacji o tytuł najpiękniejszej stanęło 12 kandydatek. Każda jest niepowtarzalna, ma inne zainteresowania i inne pochodzenie.

Marka Łaciate startuje z zimową kampanią reklamową, która będzie obejmować zarówno reklamę w telewizji, jak i intensywne działania komunikacyjne w Internecie. Akcja ta jest kontynuacją długofalowej strategii komunikacji marki mającej na celu przybliżyć konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate. Na stronie firmowej marki Łaciate www.laciate.pl został uruchomiony serwis, który prezentuje wszystkie kandydatki do tytułu Miss Dobrej Łaciatej. Internauci mogą głosować na wybraną kandydatkę, a spośród tych najwyżej ocenionych jury wybierze zwycięzcę. Na czele jury stoi Piotr Gąsowski – polski aktor i artysta kabaretowy. Konkurs potrwa do 22 grudnia 2010 r. Tuż po ogłoszeniu wyników serwis rozpocznie transmisję na żywo z obory zwycięskiej krowy, wszystko po to, by internauci mogli bliżej poznać Miss, jej codzienne obowiązki oraz jej koleżanki. Tuż przed świętami Miss odwiedzi Mikołaj, który przyniesie jej niespodziankę. W Wigilię będzie można gotować z Miss wigilijne potrawy, a o północy będzie można sprawdzić czy przemówi ludzkim głosem. Te i inne atrakcje organizowane w oborze użytkownicy będą mogli zobaczyć na ekranach swoich monitorów. Strona zawierać będzie również dodatkowe gry i konkursy dla użytkowników. Serwis będzie aktywny do końca stycznia 2011 r. Dodatkowo przygotowano specjalną aplikację dostępną dla użytkowników serwisu Facebook.com, którą można znaleźć na profilu Miss Dobra Łaciata. Umożliwia ona głosowanie, dodawanie komentarzy i obserwację wyników glosowania na bieżąco.
Kampania została opracowana i jest realizowana przez zespół MEC Interaction.