1. Aktualności
  2. Polska

Mlekovita najcenniejszą polską marką branży mleczarskiej

Źródło: Mlekovita
Autor: Aleksandra Karpińska

W tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek ogłoszonym przez dziennik Rzeczpospolita Mlekovita zajęła 1-sze miejsce wśród marek sektora mleczarskiego, jednocześnie jej wartość wzrosła w porównaniu do ubiegłego roku o 23 %.

W klasyfikacji ogólnej Mlekovita zajęła 11 pozycję poprawiając tym samym wynik z ubiegłego roku o 2 miejsca. Mlekovita to marka ceniona na polskim i zagranicznym rynku. Coraz lepsze, osiągane z roku na rok wyniki zarówno finansowe, w skupie i przerobie surowca, jak i w efektywności zarządzania, przekładają się na systematyczny wzrost jej wartości. Marka Mlekovita to obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów, to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałe udoskonalanie i wprowadzanie innowacji, to także pełna identyfikowalność produktu i jego cech. Opublikowany już po raz siódmy ranking najcenniejszych polskich marek jest rzetelnym obrazem polskiego rynku. Pokazuje on, że rosnąca liczba przedsiębiorstw ma świadomość znaczenia silnej marki będącej podstawą sukcesu.