1. Aktualności
  2. Świat

Znak Beneo coraz popularniejszy w Hiszpanii i Panamie

Autor: Barbara Wiercińska

Znak Beneo zdobywa coraz większą popularność w Hiszpanii i Panamie. Dwie największe hiszpańskie sieci supermarketów dodały produkty ze znakiem Beneo do swojego asortymentu wyrobów prozdrowotnych a najpoważniejszy producent artykułów mleczarskich w Panamie wykorzystuje składniki Beneo przy produkcji swoich dwóch najnowszych produktów.

Choć znak Beneo obecny jest na wielu produktach na całym świecie, to w Panamie zagościł dopiero dzięki firmie Estrella Azul Industrias Lácteas. Estrella Azul, największy panamski wytwórca produktów mleczarskich, opracował dwa nowe produkty: Vita Slim LOW Fat – mleko o obniżonej zawartości tłuszczu oraz NON Fat Milk – beztłuszczowe mleko o zmienionej recepturze. Oba wyroby, dzięki zawartości unikalnego składnika Orafti Synergy1 opatentowanego przez Beneo poprawiają wchłanianie wapnia i działanie aktywnego błonnika. Dzięki szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, obejmującej reklamy telewizyjne w całym kraju, dwa nowe rodzaje mleka zyskały uznanie konsumentów. Wraz ze zwiększaniem się skali programu Beneo, na całym świecie powiększa się też liczba nowych wyrobów opatrzonych znakiem Beneo. Oto kilka przykładów najnowszych wyrobów:
Hiszpania: napój UHT z orzechów tygrysich - Bebida de Chufa – należący do rodziny wyrobów prozdrowotnych Special Line, dostępny w supermarketach El Corte Inglés i Hipercor. Dzięki zawartości Orafti Synergy1. Ten roślinny napój wykazuje działanie prebiotyczne.
Panama: mleko o niskiej zawartości tłuszczu Vita Slim LowFat (1,5% tłuszczu) oraz mleko beztłuszczowe NON Fat Milk (zawartość tłuszczu poniżej 0,1%) z aktywnym błonnikiem, produkowane przez firmę Estrella Azul, największego producenta wyrobów mleczarskich w Panamie. Oba rodzaje mleka, zawierające Orafti Synergy1, ułatwiają pracę jelit i wspomagają wchłanianie wapnia.