1. Aktualności
  2. Polska

Grupa Polmlek: Kampania serów żółtych Warmia

Źródło: Grupa Polmlek
Autor: Barbara Wiercińska
© polmlek

W listopadzie rozpocznie się ogólnopolska kampania promująca sery Warmia w srebrnej metalizie. Kampania obejmować będzie reklamę telewizyjną, degustacje, materiały POS, ulotki i plakaty.

Celem kampanii jest zaprezentowanie asortymentu serów Warmia w opakowaniach typu otwórz-zamknij w srebrnej metalizie. Dziś nawet w trzy czy czterosobowej rodzinie każda osoba ma swój ulubiony ser i każdy ma inny. W spocie telewizyjnym występują 4 sery: gouda, edamski, mlekdamer oraz natan i każdy może być wykorzystany do spożycia w zupełnie inny sposób. Dziś ser, to nie tylko coś na kanapkę bo z serów można przyrządzać samodzielne dania, przekąski, sałatki, pizze, zapiekanki …..
Dodatkowo na uwagę zasługuje także samo opakowanie. Sery Warmia jako jedyne na polskim rynku oferowane są w opakowaniach ze srebrnej metalizy, która stanowi większą barierę dla tlenu i pary wodnej oraz chroni produkt przed działaniem promieni słonecznych czego efektem jest najwyższa dbałość o jakość produktu. Ponadto srebrna metaliza zwiększa estetykę i atrakcyjność opakowania przez co przyciąga uwagę i zainteresowanie konsumentów.